Dijeta koja pozitivno utiče na vaš mozak

S obzirom da dopuštena hrana nije samo niska u kalorijama, već i stimuliše mozak, nova hit dijeta vas čini pametnijima.

Thinking dijeta kombinacija je različitih dijeta i dozvoljava konzumaciju isključivo zdrave hrane. To uključuje hranu poput ribe, graha i orašastih plodova, ali ponekad se možete nagraditi i s čašom vina.

Kada je riječ o Thinking dijeti, važno je potpuno izbjegavati nezdravu hranu. To uključuje brzu hranu, crveno meso i slatkiše, odnosno sve uzročnike visokog krvnog pritiska i dugotrajnog začepljenja arterija masnoćama.

Umjesto toga, dijeta se oslanja na žitarice, bobičasto voće i puno zelenog povrća. Ona odabirahranu koja je niska u mastima i ima hipotenzivna svojstva.

S jedne strane pridonosi gubitku kilograma, a s druge strane utiču na mentalno zdravlje. Za međuobroke kada vas uhvati glad, Thinking dijeta preporučuje posluživanje orašastih plodova i čaše vina koja stimuliše cirkulaciju.

Možete jesti ove namirnice: povrće, bobičasto voće, zrna, perad, ribu, grah, maslinovo ulje, vino, orašaste plodove.

Ne smijete jesti ove namirnice: slatkiši, brza hrana, pržena hrana, crveno meso, maslac, sir.

 

Čuvajzdravlje.ba / NN