Pojašnjenje

Psiholog tvrdi: Postoji "dobro" i "loše" vrijeme provedeno ispred ekrana

Autor: ČuvajZdravlje.ba
Psiholog tvrdi: Postoji "dobro" i "loše" vrijeme provedeno ispred ekrana
Foto: Pixels

Djeca danas pretjerano koriste telefon, što brine većinu roditelja. Ali, nije svako vrijeme ispred ekrana loše. Psiholog Claire Christensen tvrdi da postoji način da se "dobro" vrijeme razlikuje od "lošeg".

"Opšte pravilo da je smanjeno vrijeme pred ekranom uvijek bolje za djecu više je destruktivno nego korisno", rekla je Christensen za CNBC. Ističe da je gledanje visokokvalitetnog obrazovnog sadržaja dobro za razvoj djece. Ono ih podučava važnim vještinama i emocionalnoj inteligenciji koje im na kraju mogu pomoći da se razviju u uspješne odrasle osobe.

Takođe, može pružiti prezaposlenim roditeljima malo slobodnog vremena za kućanske poslove ili opuštanje.

Christensen "dobro vrijeme ispred ekrana" opisuje kao sadržaj koji potiče djecu na razmišljanje. Ona je 2021. godine vodila studiju koja je otkrila da su učenici prvog razreda naučili pismenost i matematičke vještine nakon gledanja obrazovnog sadržaja. Osim toga, poboljšali su i svoje sposobnosti rješavanja problema, prenosi Index.hr.

"Dakle, pokušajte djecu usmjeriti prema sadržaju gdje je učenje dio priče ili glavna ideja", savjetuje Christensen. Ipak, tvrdi da i neobrazovni sadržaj i dalje može biti koristan ako potiče interakciju i igru jer to pomaže kognitivnom i emocionalnom razvoju.

Da bismo pronašli zlatnu sredinu, možemo unaprijed odrediti koji će sadržaj djeca gledati.

"Ako ne isplaniramo unaprijed i nemamo spreman tablet sa serijom koja nam se sviđa, odjednom je naše dijete na telefonu i gleda ko zna šta. Dakle, budite spremni i proaktivni", zaključuje ona.

poznati kanadski psiholog

Psiholog Jordan Peterson otkrio šta znači biti pametan

pogoršava simtpome

Najgore piće za prehladu

trebalo bi je jesti svaki dan

Ova namirnica je čudo za zdravlje srca i rad mozga