Pokrenuta nova kampanja o karcinomu dojke 'Kad ste ih posljednji put vidjeli?'
"Kad ste ih posljednji put vidjeli?" naziv je nove kampanje posvećene podizanju svijesti o karcinomu dojke.
Organizatori navode da ta kampanja nije samo još jedan apel na prevenciju već priča o povezivanju iza koje kao glavni pokretači stoje muškarci. Oni igraju važnu ulogu kao podrška i motivacija. Kad muškarac podrži ženu - bilo kao otac, brat, sin, prijatelj ili partner - ona se osjeća snažnijom, voljenijom i motivisanijom za borbu.
Tomislav Cvitanušić, alpinista, triatlonac, ironman i motivacioni govornik, čovjek koji je ove godine osvojio Mount Everest, jedan je od poznatih muškaraca koji su pružili podršku ovoj kampanji.
- Znate li da je procenat uspješnosti žena pri usponu na Mount Everest veći nego muškaraca? Njihova snaga volje pomjera planine, ali one često nemaju vremena za ono najvažnije - svoje zdravlje! Kao što ja redovno provjeravam svoju opremu prije odlaska na svaku ekspediciju, važno je da redovno provjeravamo i svoje zdravlje i ohrabrujemo žene oko sebe da odlaze na redovne preglede. Karcinom dojke ne bira, ali nije nepobjediv! Uzmi stvar u svoje ruke - poručio je Cvitanušić.
Naglašeno je da kao društvo trebamo prepoznati ulogu koju svaki pojedinac igra u ovoj borbi. Svaka osoba koja se edukuje, svaki samopregled, svaka mamografija, svaki razgovor sa stručnjakom pa i svaki informativni letak koji uzmete i pročitate - sve to čini razliku.
S tim ciljem na web stranici www.karcinomdojke.ba dostupne su važne informacije o toj bolesti, kao i domaći stručnjaci iz oblasti onkologije koji govore o faktorima rizika, načinima da napravimo pozitivne promjene, kao i dijagnosticiranju i liječenju karcinoma dojke, saopćeno je.
Čuvajzdravlje.ba