crijeva
istraživanje
Šaka oraha dnevno: Mali korak za čovjeka, veliki za crijeva
Istraživanja sve više upućuju na to da redovno konzumiranje ove orašaste namirnice može imati zaštitni učinak na organizam, posebno kada je riječ o prevenciji raka debelog crijeva.
Rak debelog crijeva jedan je od vodećih uzroka smrti od ma...
Testovi ostaju negativni
Polen može izazvati bolove u stomaku – i nije ono što mislite
Tegobe se često pripisuju alergijama, ali istraživanja pokazuju da bi sezonski okidač zapravo mogao biti povezan s imunološkom i neurološkom disfunkcijom karakterističnom za sindrom iritabilnog crijeva (IBS).
Studija objavljena u časopisu...