Ukusne i jeftine

Namirnice koje će vas zasititi, a ujedno ćete i gubiti kilograme

Autor: ČuvajZdravlje.ba
Namirnice koje će vas zasititi, a ujedno ćete i gubiti kilograme
Foto: Unsplash

Neki ugljeni hidrati mogu biti odlični saveznici u borbi s kilogramima, a ako držite dijetu važno je znati koje namirnice slobodno možete da jedete.

Pametan izbor ugljenih hidrata može biti ključni faktor u vašem procesu mršavljenja. Umjesto da ih potpuno izbjegavate, birajte one koji su puni hranjivih materija i podržavaju vaše zdravlje dok radite na ostvarivanju svojih ciljeva.

Evo kako ove namirnice mogu pomoći vašem procesu mršavljenja:

1. Zeleno povrće
Salate s keljom, brokolijem ili zelenom salatom su pune vitamina, minerala i antioksidanata. Visok sadržaj vlakana čini ih idealnim za održavanje sitosti i podržava vaš proces mršavljenja.


2. Smeđa riža
Za razliku od bijele riže, smeđa je zdraviji izbor. Osim što je ukusnija, bogata je vitaminom B i ne uzrokuje nagli skok šećera u krvi, što ga čini idealnim ugljenim hidratima za održavanje energije tokom dana.


3. Kinoa
Ovo zrno bogato proteinima i aminokiselinama može biti odlična zamjena za tradicionalne ugljene hidrate. Kinoa se lako priprema i daje osjećaj sitosti, čineći je savršenim dodatkom vašoj dijeti, piše Krstarica.

4. Banane
Osim što su ukusne, banane su bogate kalijumom i hranljivim materijama koje pomažu u regulisanju nivoa šećera u krvi. Umjesto da posegnete za slatkišima, konzumirajte banane kao zdraviju alternativu za desert ili međuobrok.

Zaštitite se prirodnim putem

Biljke koje jačaju imunološki sistem

Za samo deset minuta

Evo kako da poboljšate cirkulaciju